Jeśli widzisz w swojej skrzynce mailowej wiadomości, które wyglądają, jakby były stworzone dokładnie pod Ciebie, pewnie zastanawiasz się jak firmy mogą sobie pozwolić na tak kosztowne reklamy. Prawda jest taka, że takie reklamy są dosyć przystępne cenowo, a mogą być kluczowym narzędziem w e-mail marketingu.
Personalizowane wydruki dają ogrom nowych możliwości. Pozwalają na wykorzystanie zupełnie różnych treści, tekstowych czy graficznych, na kolejnych wydrukach. Dzięki wykorzystaniu zalet druku cyfrowego pozwalają zminimalizować czas produkcji oraz koszta.
Druki personalizowane pozwalają docierać do poszczególnych klientów zwiększając jednocześnie ich odzew i zaangażowanie. Każdy klient jest inny, ale personalizacja pozwala dotrzeć do jak najbardziej indywidualnych potrzeb każdego z nich.
Dzięki użyciu list mailingowych lub dokumentów zakupu, firmy mogą docierać do różnych grup społecznych na podstawie lokalizacji, wieku czy produktów, którymi był zainteresowany. Umożliwia to promowanie biznesu wśród lokalnych klientów lub do tych z określonymi potrzebami.
Wydruk kodów kreskowych, QR, czy promocyjnych pozwala określić nie tylko efekty kampanii, ale także odnaleźć tę z największym sukcesem. Dzięki temu można określić, które strategie są najwydajniejsze
Powszechnie wiadomo, że indywidualnie dopasowany marketing jest o wiele bardziej efektywny od tradycyjnego. Dzięki coraz to większej ilości danych na temat konsumentów, marketerzy są w stanie dotrzeć do idealnego klienta. Łatwość w personalizacji reklamy w sieci jest jedną z jej najmocniejszych stron. Te same metody mogą być wykorzystywane także w marketingu drukowanym nawet efektywniej, ponieważ klient dostaje reklamę prosto do ręki.
Personalizacja narzędzi marketingowych pozwala docierać do klientów, jednocześnie tworząc długotrwałą relację.
Jedną z możliwości jej użycia jest wysyłanie do klientów kartkę z życzeniami urodzinowymi dołączając kupon na kolejne zakupy. Taki wysiłek sprawi, że poczuje się on ważny, będzie bardziej lojalny, a może przeważyć nad wyborem Twojej firmy zamiast konkurencyjnej.
Daje również ogromne możliwości korporacjom, których pracownicy często rozmawiają z konsumentami twarzą w twarz. Pozwala przykładowo wydrukować wizytówki dla dowolnej liczby pracowników, przy podaniu jedynie danych, które mają się na niej znaleźć.
Druki personalizowane dają ogrom nowych możliwości na każdym etapie kontaktu z klientem. Budują poczucie zainteresowania ze strony firmy, a co więcej nie wymagają wiele wysiłku.
Udało nam się złapać Twoją uwagę? Przeczytaj nasze pozostałe artykuły na blogu.